141.8
کد خبر: 3248     19:04 1398/04/20

65 میلیارد در عوض یک مبایعه نامه؟!

نماینده آشغال‌جمع‌کن با درآمد میلیاردی/ محمد قانبیلی خبرنگاران را غافلگیر کرد

نماینده آشغال‌جمع‌کن با درآمد میلیاردی/ محمد قانبیلی خبرنگاران را غافلگیر کرد

محمد قانبیلی

محمد قانبیلی نماینده مردم استان تهران در شورای عالی استان‌ها با نشان دادن یک چک 65 میلیارد ریالی به خبرنگاران می‌گوید آشغال‌جمع‌کن است.
like news5
    
like news9

به گزارش کندو نیوز، محمد قانبیلی نماینده مردم استان تهران در شورای عالی استان‌ها در حاشیه بیستمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اظهارات عجیب غریب خود خبرنگاران را غافلگیر می‌کند.

 

قانبیلی با نشان دادن یک چک 65 میلیارد ریالی که بابت یک مبایعه‌نامه پرداخت‌شده است، با سؤال یک خبرنگار مواجه می‌شود که از او می‌پرسد شغل شما چیست؟

 

قانبیلی هم پاسخ می‌دهد: آشغال‌جمع‌کنی...
 

Source: instagram.com

download

ناشناس :
بعد ادعاش هم میشه که جزئی از مردم...
مرد حسابی مردم گیر 650 هزار تومنن بعد یه فقره چک شما 6 میلیارد و 500 میلیون تومنه...
یا علی مدد برای حذف این نماینده ها
16   0

[1398/04/21 - 02:54]

حمید :
خبر دردناکی بود.اکثریت مردم زیر خط فقر دارن زندگی میکنن و حتی از پس مخارج اولیه زندگیشون برنمیان اونوقت وکیلشون در مجلس ده پونزده میلیون را حتی پول حساب نمیکنه .اوج شکاف طبقاتی را میشد لمس کرد.بهر حال زرنگ بوده با اشغال جمع کردن تونسته میلیاردر بشه.کاش ایشون بسشتر توضیح میدادن تا ما ادمای معمولی هم بلد بشیم چجوری میلیاردر بشیم.
8   0

[1398/04/21 - 06:07]

ناشناس :
خودتو ناراحت نکن خودش آشغاله
0   0

[1398/04/30 - 14:09]

جهان آرا :
راست گفته این آقا وقتی که با آرا این مردم ۴۵هزار تومانی میره مجلس وبا مال بیت المال میان فخر فروشی میکنند. شما ها دارید به این نظام و به رهبری عزیز خیانت می‌کنید. کاش ی ذره ساده زیستی را از رهبری عزیز امام خامنه یاد می گرفتی
3   8

[1398/04/21 - 14:56]

بی نام :
این آقای قانبیلی فکر کرده کیه که اینجوری به مردم بی احترامی میکنه؟ بیچاره ندید بدید تازه به دوران رسیده آشغال جمع کن، تو رو چه به این حرفها!؟ تو اصلا کجا بودی و کی هستی که چنین گستاخانه به ملت بی احترامی می کنی؟ باید یه تو دهنی محکم بخوری بی شعور بی فرهنگ تا یاد بگیری جلو دوربین خودت رو گم نکنی، لیاقتت همون آشغال جمع کن هست واقعا
2   0

[1398/04/21 - 17:38]

زخمی :
اتفاقا جمع کردن آشغال یک شغل شرافت مندانه است در صورتی که کار این آقا برعکس آلوده کردن جامعه از کصافته ورژن داخلی سبحانی ونزوئلاست.
2   0

[1398/04/22 - 22:35]

فرهاد صمدی نارمکی :
داشتم فکر میکردم به عقیده ی اونایی که میگن وچه بسا اکثراًخیلی هم بااطمینان میگن انقلاب ونظام ما منتهی می شه به انقلاب حضرت مهدی (عج) درانقلاب حضرت مهدی حتی دشمنانشون هم شکی ندارند منظور حضرات طول عمر ودوام یابه زبان خودمون مدت تاریخ مصرف انقلاب یاجمهوری یه اسلامی یه؛با این نوع تفکر وفخر فروشی آن هم نه ی آدم معمولی ناسلامتی
از ی نماینده ی مجلس ................درزمان خلافت آقا امیر المومنین علی (ع) (عثمان ابن حنیف (از یاران آقا رسول ا...)به فرمانداری یه بصره منصوب شد وبه دلیل اینکه ایشان (فرماندار )به افطاری یه اعیان واشراف رفته بود همچین شخصیتی ومقامی از سوی مولا علی (ع) چقدرتوبیخ وسرزنش شد دیگر خود بخوان ازاین حدیث مُفَصَّل.
1   0

[1398/04/22 - 01:35]

فرهاد صمدی نارمکی :
این ... به کارگران شریف وزحمت کش اینکار(جمع آوری زباله) هم داره توهین میکنه وهیچ احدالناسی ومرجعی ورهبری وهیچ پایگاه خبری ئ وهیچ کاربری حتی اونایی که کامنت میزارن هم به این توهین کردنش توجُّهی نمی کنندماایرانی ها هم باناصبی هاووهابی ها وآل سعود هم هیچ فرقی نمی کنیم آنان جاهلند وبه عرب(عرب جاهلی)بودن خود فخرمیکنند وبین همه ی اقوام ملیّت ها ونژادها خودشان را نژاد برتر میدانند وبین همه ی نژاد پرستان خودشان رابالاترمیدانندحتماًاین حرف حکیمانه راهم خیلی زیاد شنیده اید که؛( از خودتعریف کردن..........)البته گلاب به روتون........وامانقطه ضعف ماایرانی ها (خودم راهم می گویم)؛این است که اِدِّعای فرهنگ وادب وتمدن میکنیم آیا بهتر نیست که مثل نیاکانمان درچندین هزار سال پیش نسبت به مسئله ی برده داری که درتمام دنیا رایج بود همه شان جبهه گیری کردند وعلی الخصوص پادشاه وامپراطور وفرمانروایشان کوروش (رحمت ا... علیه)؛ماهم نسبت به این قضیه (نه جریان فخر فروشی و.............فقط به توهین کردنش به قشر زحمت کش این شغل خدماتی) موضع وجبهه بگیریم اگر اِدِّعایمان در فر هنگ وادب ومعرفت خیلی به جا ودرست است.یا علی مدد.



0   0

[1398/04/23 - 18:07]

ناشناس :
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند.
0   0

[1398/04/30 - 21:12]

ناشناس :
یکی باید خودشو جمع کنه آشغاللللل
0   0

[1398/04/30 - 14:07]

ناشناس :
من از همه آن انسانهای شریفی که با جمع آوری آشغال باشرافت زندگی می کنند بابت توهین این آقای خود شیفته عذرخواهی میکنم و باشرح او دیگر باین شعر حافظ یقین کردم،،،،که میگوید،،،،،،،،،،،،چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند.
0   0

[1398/04/30 - 21:08]

capcha
پر بحث ها ...