83.8
کد خبر: 2841     02:09 1398/02/25

هزینه این مقاومت را چه کسانی می‌دهند؟

موضع تند لیلی رشیدی علیه سخنان رهبری درباره جنگ با آمریکا

موضع تند لیلی رشیدی علیه سخنان رهبری درباره جنگ با آمریکا

لیلی رشیدی در نمایش بی تابستان

لیلی رشیدی با انتشار پستی نسبت به سخنان دیروز رهبر انقلاب موضع تندی گرفت و نوشت: هزینه این مقاومت را مردم باید بدهند و این مردم از این مقاومت ظاهری ناراضی هستند.

like news6
    
like news2

به گزارش کندو نیوز، لیلی رشیدی دختر مرحوم داود رشیدی، دقایقی پیش در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از دو دختربچه دانش‌آموز که به اهالی مناطق محروم کشور شباهت دارند، نوشت:

 

موضع تند لیلی رشیدی علیه سخنان رهبر انقلاب درباره جنگ با آمریکا

 

«آقایان‌ حکومت

نمی‌دانم شما را چه بنامم؟

حکومت؟ دولت؟ سردمدار؟...

نمی‌دانم

ولی میدانم که چه کسانی هستند که هزینه این مقاومت را می‌دهند

اسم آن‌ها را خوب میدانم و شک ندارم

که اسم آن‌ها مردم است

همان‌ها که اگر تا چندی قبل خانه داشتن برای آن‌ها آرزو بود

امروز حتی داشتن اتومبیلی ساده و با خجالت بگویم، باور کنید، شام شب جزو آرزوهای محالشان است

می‌توانم با اطمینان بنامم نامشان را

مردم

مردم ایران ناراضی هستند

از این مقاومت ظاهری که نمی‌دانم چرا بهایش را باید فقط این مردم بدهند

به خودتان بیایید

بهای کوچکی شما بدهید تا ما بیشتر از آن بها دهیم

نمی‌دانم ‌نام شما چیست

ولی نام کسانی را که زیر بار این مقاومت و لجبازی خم‌شده‌اند خوب میدانم

به فکر مردم باشید»

 

تصویری از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

 

در حالی نوشته لیلی رشیدی روی واژه مقاومت تأکید دارد که آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی عصر روز سه‌شنبه، در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام بیان داشتند: «گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌هاست، چراکه مذاکره با دولت کنونی امریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.»

 

انتهای پیام/#

Source: kandoonews.com
محمدرضا کیانفر :
آیت‌الله خامنه‌ای گفت: مذاکره با دولت فعلی آمریکا سمّ مضاعف است.

رهبر معظم انقلاب،
قطعاً شما می‌دانید که رفع تحریمها فقط با مذاکره میسر است، چشم انتظار دولت آینده آمریکا ماندن ابداً به مصلحت نمی‌باشد زیرا تا آن زمان بعید نیست که مردم در اثر سختی معیشت شورش کنند و بلایی بدتر از آنچه به‌سر نیکلای چائوشسکو و همسرش آمد به‌سرمان بیاید.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
3   15

[1398/02/25 - 15:38]

صالی :
موافقم صد در صد.
9   4

[1398/02/25 - 15:41]

ناشناس :
شماکه درس سیاست نخواندی بهتر نیست به اهلش واگذار کنی اگه مقاومت نبود تو یا فرار کرده بودی یا اینجوری اظهار نظر نمی کردی
8   18

[1398/02/25 - 19:39]

mahdi :
بخدا مردم دیگه کم آوردن من به عنوان یک کارگر از پس هزینه های اولیه زندگینامه بر نمیام چرا ما ملت ایران اینقدر باید زجر بکشیم
7   5

[1398/02/26 - 03:09]

امین :
جناب ناشناس تو رو خدا بس است بهای این مقاومت را همیشه مردم پرداخته اند و دیدن این فلاکت نیازی به سیاست ندارد و حال باید چشمانت را باز کنی و ببینی که ما با توجه به اینکه میتوانیم از این مملکت مهاجرت کنیم ولی ایستادگی کردیم تا کشورمان را بسازیم
6   7

[1398/02/26 - 09:39]

نام آشنا :
به کسی که سر هیچ توافق نامه بین المللی پایبند نیست نمی شود اعتماد کرد... ما داریم چوب کسانی رو می خوریم که بدون بصیرت تو انتخابات یکی رو میارن سر کار رو می خوریم.
#تحقیق_بصیرت_انتخاب
12   6

[1398/02/27 - 10:36]

رضا :
ترامپ از مذاکره هسته ای خارج شده مگر ادم احمق باشد باچنین ادمی دوباره مذاکره کند امریکا شیطان بزرگ است تا کی بعضی نادان می خواهند خودشان را به خواب بزنند ضمنا دولت ما باید به جای امریکا وغرب به مردم خودش وتولید داخلی متکی باشد این بهترین راه موفقیت یک کشور است نه نوکر امریکا بودن
8   4

[1398/02/28 - 06:44]

عليرضا :
مذاكره با ترامپ يعني آخر ذلت ، چه تضميني هست كه سال ديگه رييس جمهور آمريكا عوض بشه و اونم بگه من توافق ترامپ قبول ندارم و دوباره ما رو تحريم كنه، تو يه معامله ساده هركي با آدم همچين كار كنه كفري ميشه چه برسه به ابنكه غرور يه ملت به سخره بگيري... واقعا به حرف رهبر اومدم كه ميگه به آمريكا نبايد اعتماد كرد.
3   2

[1398/02/31 - 01:22]

محمدهادی :
با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک ملت(۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۷۷۶۹۹۷)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم
0   0

[1398/03/29 - 00:37]

capcha
پر بحث ها ...
سحر قریشی: مشکل مملکت حجاب نیست اما امنیت یک زن، پوشش آن است!

گفتگو با یک بازیگر حاشیه‌ای درباره کارگردان شدنش

سحر قریشی: مشکل مملکت حجاب نیست اما امنیت یک زن، پوشش آن است!

آخرین نظر2

علی : با نظرش در مورد استادیوم موافقم الان برای آقایون هم امنیت نداره چه برسه به خانما

تقلید از عصر جدید جان پسر 12 ساله بابلی را گرفت

تقلید از عصر جدید جان پسر 12 ساله بابلی را گرفت

آخرین نظر1

محمدرضا باقرپور : به عنوان دانش آموخته حوزه علوم تربیتی، با شناختی که از کودکان و نوجوانان دارم، آن روز که این برنامه را دیدم، مضطرب شدم و به نظرم آمد اشکالاتی بر آن وارد است و موضوع را به دوستان هم طرح کردم و گفتم حس بدی دارم و حسم و حدسم این است که این برنامه، حتماً هزینه خواهد داشت و کشته خواهد داد؛ گوش به زنگ بودم تا اینکه همینطور هم شد؛ چراکه نوجوانان، این حرکات گول زننده را که در ظاهر، ساده به نظر می رسند، تقلید می کنند و آماده مطرح شدن هستند و این حرکت نیز برای به خصوص کودکان و نوجوانان، تحریک کننده بود تا خود نیز به تقلید، آن را انجام دهند و مورد تأیید قرار بگیرند که این اتفاق متأسفانه افتاد. آیا متولیان این کارها، قبل از اجرای چنین کارهایی، اندکی به عواقب آن نمی اندیشند و فقط بلدند از نسخه اصلی آن تقلید کنند؟ و صرفاً به پر کردن وقت مردم و مطرح کردن خود فکر می کنن؟ آیا ارزش این را داشت که یک نفر چنین قربانی شود؟ آقای علیخانی وجدانتان آرامش خواهد داشت بعد از این قضیه؟ این عصر جدید، اشکالات زیادی وارد است برایش؛ تقلیدی ناشیانه است از نسخه ها و برنامه های اصلی آن؛ حتی ادااطوارهای داورها هم تقلید شده و این خیلی مضحکه. من چند روز قبل در همین youtube همین حرکت نمایش طناب را در عصر جدید اون ور آبی ها می دیدم؛ آیا نبایستی پالایش بشوند برنامه های اینچنینی و از یه مشاور روانشناسی، یه جامعه شناس و... کمک گرفته شود؟ این برنامه هرچه قدر هم که به فرض خوب بوده باشد که به ده ها دلیل نیست، نمی ارزید که یک نفر، چنین جان خود را از دست بدهد. اگر می بینید بیشتر مردم، این برنامه هارو نگاه می کنن، بعضاً از سر ناچاریه که دنبال سرگرمی و نشاط هستند و الزاماً به معنی تأیید برنامه نیست. متأسفم از واقعه پیش آمده به این شکل.

امین حیایی به رفتار نژادپرستانه در عصر جدید متهم شد (ویدئو)

شوخی جنجالی یا ...

امین حیایی به رفتار نژادپرستانه در عصر جدید متهم شد (ویدئو)

آخرین نظر1

علی : هرکی امین حیایی رو به نژاد پرستی متهم میکنه خیلی خله خدا شفاش بده