افتضاحی دیگر در تلویزیون

آرش ظلی پور مثلاً از فراستی انتقام گرفت +فیلم

آرش ظلی پور مثلاً از فراستی انتقام گرفت +فیلم

آرش ظلی پور و مسعود فراستی در برنامه من و شما

آرش ظلی پور مجری برنامه «من و شما» در برنامه‌اش گویا از مسعود فراستی انتقام گرفته باشد به شدت به او بی‌حرمتی کرد.

like news15
    
like news5

به گزارش کندو نیوز، عصر جمعه ۹ آذر، مسعود فراستی که مهمان برنامه «من و شما» بود، پس از جدالی لفظی با آرش ظلی‌پور، این برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد؛ موضوعی که حواشی زیادی را در صفحات اجتماعی به دنبال داشت و در نهایت به توبیخ عوامل این برنامه تلویزیونی منجر شد.

 

آرش ظلی پور اخراج و ممنوع‌التصویر شد

 

مدیر شبکه شما بعد از توبیخ چند روز پیش «آرش ظلی پور» مجری برنامه «من و شما» اعلام کرد ظلی پور تا اطلاع ثانوی از اجرای تلویزیونی کنار گذاشته‌شده است.

 

ابتدا عنوان شد که قرار است برنامه من و شما مدتی به روی آنتن نرود. امروز در خبر جدیدی مدیر شبکه شما اعلام کرد: آرش ظلی پور تا اطلاع ثانوی از اجرای تلویزیونی برکنار می‌شود.

 

 

آرش ظلی پور اخراج و ممنوع‌التصویر شد


واکنش فراستی به اتفاق امروز در برنامه «من و شما»

مسعود فراستی هم با نوشتن متنی کوتاه، درباره ترک برنامه امروز (جمعه نهم آذر) «من و شما» توضیح داد: «نه آن مجری و نه کل مجریان و تهیه‌کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه‌های مبتذلشان مسئله من نیستند. برنامه امروز برخلاف طراحی عده‌ای برای تخریب نقد، علیه خودشان تمام شد و صدای هشدار و اعتراض جمع بسیاری علیه ابتذال، اخلاق فروشی و ارزش فروشی فراگیر در سینما و تلویزیون، به گوش همه رسید. خسارتش هم برای من بسیار ناچیز بود.»


توفان توییتری در واکنش به برخورد آرش ظلی پور با مسعود فراستی

پخش قسمت‌هایی از برنامه شبکه شما با اجرای آرش ظلی پور که در آن به شکل بی سابقه‌ای به مهمان برنامه توهین می‌شود، موجی در کاربران رسانه های اجتماعی به خصوص توییتر ایجاد کرد.

 

المیرا شریفی
دوربین رو بشناس. جلوی دوربین درست بشین. وقتی مهمون برنامه‌اشاره کرد که با این جمله پایانی برنامه رو ترک میکنم،شات باز دوربین بالا رو دادند.رژی اماده ترک مهمان بود. باید بلند بشی و با احترام بدرقه اش کنی.یادبگیر!

 

 

سید آمریکایی
شبکه شما زیر نظر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما اداره میشه...
یعنی یکی از بازنشسته‌های صداوسیما که گفتند کسی رو در حد ایشون نداریم جایگزین‌ش کنیم و براش مجوز ابقا گرفتند!

 

 

فرید مدرسی
آقای مسعود فراستی را نه می‌شناسم و نه متخصص سینما هستم اما می‌توانم معترض بی‌ادبی مجریِ‌ خود کارشناس پندار باشم.
امیدوارم برادران آگاه شوند این اتفاق‌ها پیامد نامدیریت‌ در صدا و سیما است. این نامدیریتِ امروز در پی نفوذ مافیای اقتصادی به عنوان اسپانسر تشدید شده.

 

 

صادق نیکو
ایده‌آل ما این بود که بازنشسته‌های صداوسیما برن خونه‌شون! حالا که نمیرن خونه؛ حداقل این مجری بی‌تربیت شبکه شما رو بفرستن خونه!

 

 

وحید یامین پور
من فراموش کرده بودم که شبکه ای به نام "شما" وجود داره. ولی به یاد دارم که مدتها پیش مهمان برنامه‌ای بودم که گفتند از این شبکه پخش میشه و وقتی مدیر شبکه از حضور من در برنامه مطلع شد کلا اون قسمت از برنامه رو از جدول پخش شبکه حذف کرد!
و شما چه می‌دانید در صداوسیما چه خبر است؟!

 

 

خواهر اسمیگل
برنامه من و شما برای شبکه شما
تو این صداوسیما واقعا چه خبره؟
مجری سخیف که برادرش مجری طرح فیلم مبتذل خانم یایا هست یکطرف مزخرف میگه وطرف دیگه هم فراستی که برخی به نعل وبرخی به میخ میزند.
اینکه، طرف برنامه بهش دادن و انگار برنامه مال باباشه که با هر ادبیاتی صحبت میکنه جای سواله!

 

 

محمد امین میرزایی
آقای صداوسیما
خودت بشین این فیلمو ببین و درباره شیوه برخورد مجری با مسعود فراستی قضاوت کن!
هنوز چند روزی از شیوه برخورد عجیب در مسابقه آشپزی نگذشته بود که حماسه جدیدی رقم خورد

 

 

عطیه همتی
امروز تلویزیون دوباره روی ابتذال خودش را نشان داد. آرش ظلی پور آنقدر اهانت آمیز با مسعود فراستی حرف زد و آنقدر بی‌ادبانه برخورد کرد که فراستی گفت بعد از گفتن دو جمله از برنامه می‌رود و رفت
آن وقت ظلی‌پور به عنوان میزبان گفت: منم موافقم!
هرروز مبتذل‌تر از دیروز!

 

 

وجیهه سامانی
صرفنظر از رد یا قبول نظرات فراستی، چقدر رفتار مجری جوان هم در مقام ویترین یک رسانه، هم در تعامل و رفتار با یک بزرگتر؛ زشت و توهین آمیز و خجالت آور بود.
متاسفم برای رسانه ملی که روزگاری قرار بود بزرگترین دانشگاه تربیتی این مملکت باشه.

 


 

Source: kandoonews.com

download

محسن :
مردک بزرگتر کوچکتر اصلا حالیش نیست...بعدشم موقع صحبت مهمان برنامه خمیازه میکشه توکه خوابت میاد خب برو بخواب
38   4

[1397/09/10 - 09:57]

اکبر :
مجری بی ادب
#ظلی_پور_ بی_ادب
#صداوسیمای_بی_نظارت
34   3

[1397/09/10 - 11:26]

ناشناس :
مجری نفرت انگیز بی شعور
34   2

[1397/09/10 - 13:01]

ظلی پور احمق :
خودت رو خالی کردی خوشحال شدی بدبخت بی ادب، خاک تو سر تو و برنامت کنند که نمی تونی حرمت مهمونت رو نگه داری هر چه فحش بخوری کمه...
39   3

[1397/09/10 - 13:34]

ماهان :
متاسفم برای مجری بی ادب این برنامه که با کمال بی شرمی وبی احترامی به یک ریش سفید و بزرگتر در تریبون و رسانه ملی متاسفم ,رسانه ملی باید جلوی این مجریان بی نزاکت و خود خواه را بگیرد واز ادامه این برنامه جلوگیری کند,
39   3

[1397/09/10 - 14:03]

ناشناس :
سلام.توهین و رفتار شرم اور این مجری بی ادب جانم را به اتش کشید.متاسفانه دست اندر کاران تلویزیون با بکار گرفتن امثال این بی ادب و هتاک ابروی خود را برده اند..این مجری بی ادب از تریبون ملت با وقاحت فداوان عقده های داشته خود را خالی کرده .جز اخراج او و امثال او هیچ راهی وجود ندارد.
28   3

[1397/09/10 - 15:52]

نفس سمیعی :
خمیازتم تصنعی بود مجری بی ادب... هزار پارو دیدم.... هیچی نداره... تهی و بی ارزش... مجری خاله زنک... چکار داری به زندگی شخصی.....
28   2

[1397/09/10 - 16:14]

صفدر خوش کلام :
سلام صدا و سیمای باید یه مرکز نشر مفاهیم فرهنگی باشد
نه ترویج برخورد بر اساس حب و بغض....
خواهشا در انتخاب اسپانسرها دقت زیادی بکنید
خواهشا نظارت بر برنامهای سیما رو با کیفیت بهتری انجام بدهید
خواهشا صدا وسیما نشه مرکز ترویج اخبار و مسائل خاله زنکی
خواهشا و .....
#مجری بی ادب و مغرور فرصت طلب#
#دراوردن پول به هر قیمتی..اسپانسرها #
#نظارت#
24   1

[1397/09/10 - 17:24]

محسن :
تو هم افتادی گوشه رینگ و به قول خودت ناک اوت شدی
اینه جوابه گستاخی و بی ادبی مجری
تو اگه به فکر مردم بودی سوالای مردمی میپرسیدی
نه اینکه عقده خودت رو بخوای خالی بکنی
کاش به خودت بیای و بفهمی ، که هیچی از سینما نمیفهمی ، بلکه از معرفت و ادب هم شبیه به انسان نبودی !
18   1

[1397/09/10 - 19:06]

کیوان :
وقتی بی دلیل بعضی آدمهارو الکی بزرگ میکنیم نتیجه اش میشه همین. مجری جوان علاوه براینکه دانش کافی برای شغلش را ندارد ادب لازم برای برخورد با بزرگتر ومهمان راهم ندارد،آدمی که چند ماه پیش در یک برنامه پربیننده مثل یه پیشخدمت فقط دستورات احسان علیخانی رو اجرا میکرد و وظیفه اش آوردن کادوی مهمانها بود نهایت سعیش را کرد که عقده وناراحتی قبلی خود را سر مهمانی که بیشتر از عمر او سابقه دارد خالی کند.به نظر من توبیخ اصلا کافی نیست ،این مجری باید مدتی خانه نشین شود بلکه در اوقات فراغت سرسفره پدرو مادرش تجدید تربیت شود
17   1

[1397/09/10 - 22:36]

ماری :
الان تو جوونک بی تربیت بجز رانتی که تورو رو آنتن رسانه به شهرت رسونده دیگه چه ویژگی داری که این اداها رو جلوی بزرگترت درمیاری؟ نه واقعا ؟؟!!!
12   1

[1397/09/10 - 22:46]

مهدی :
متاسفم برای ادب و نزاکت. تو از سینما که بماند از ادب و نزاکت و مهمان نوازی هم چیزی نمی دانی
یک انسان متکبر و دماغ عملی
10   2

[1397/09/10 - 23:34]

سحر :
مجری بی ادبه بی نزاکته عقده ایه تازه به دوران رسیده..امثال تو رو باید از همه تریبونها روند بی سواده غربتی
9   2

[1397/09/10 - 23:55]

ناشناس :
آخه شاغال... لباسش به تو چه؟
14   1

[1397/09/11 - 00:27]

فاطیما :
کجا رفت فرهنگ ساده زیستی مولامون علی علیه السلام که حالا این جوانک بی حیا حتی تعداد لباس های آقای فراستی رو هم مسخره می کنه. فکر میکنه خودش خیلی خوش تیپه با بینی عملی و شلوار چسبون. چند سالت باید بشه تا بفهمی شرافت و منزلت مرد به تعداد ساعت و کت هاش نیست. مگه حرفاش دروغه؟ هیچکدوم از فیلمایی که نقدشون کرد ارزش دیدن هم ندارن. البته از تویی که نه شعور داری و نه ظرفیت و فرق فیلم خوب و بد رو نمیفهمی غیر از این هم انتظار نمیره.
22   1

[1397/09/11 - 00:30]

ناشناس :
من واقعا نمیفهمم این برنامه ارزیاب نداشته که به مجری تذکر بده و برنامه رو کنترل کنه قشنگ معلوم یود که اومده مثلا فراستی رو تحقیر کنه که خودش تحقیر شد واقعا متاسف شدم آفرین به مسعود فراستی عزیز که اون برنامه سخیف رو ترک کرد اینقدر سخفیف و پوچ که نشستند و تعداد کت های مهمان رو شمردن واقعا خنده داره نه ببخشید گریه داره
11   1

[1397/09/11 - 01:16]

ناشناس :
این به خاطر داداشش که توی فیلم هزارپا سهیم بود اینقدر بی ادبی کرد.
13   1

[1397/09/11 - 01:17]

ناشناس :
احمق ها رو بزرگ نکنیم#
13   1

[1397/09/11 - 01:17]

فعالان فرهنگی استان :
خسته نباشید
1   1

[1397/09/11 - 02:24]

آروند :
آقا اینو باید خونه نشین کرد بدبخت مبینا نصیری اشتباهی یه جیگر گفت اصلا دیگه محو شد این که حرفای خاله زنکی زد و بی حرمتی کرد به مهمون فقط یه توبیخ ؟؟ چقدر بد صحبت کرد حتی اگه دشمنت هم روبروت نشسته بود نباید اینجور حرف میزدی و درنهايت ادب و احترام انتقاد میکردی چه برسه به اینکه یه آدم با علم و دانش مهمونت هست و اغلب حرفاش هم درست بود ...
11   1

[1397/09/11 - 06:25]

امیر یزدانی. :
بسیار زشت بود بی سوادی ظلی پور و خامی جوانی و قضاوت بی هنری و بهانه های سفسطه .افرین به این پیر با غرور و حساس و نارسیسیستیک و با سواد وایده ال نگر .ادب لازمه هر صحبتی است جوان بی ادب و سلیقه لباس پوشیدن هم شخصی ترین حرف اجتماعی
5   1

[1397/09/11 - 07:11]

محمد یزدی :
اخراج اخراج اخراج
4   1

[1397/09/11 - 07:16]

ف شرف :
صیاد فتاد امشب در دام خود ودر تور/تا خلق همه بیندمغروری آن منفور/چون هیچ نمیفهمی می بند دهانت را/ی آرش ظلی پور ای وصله ی بس ناجور
5   1

[1397/09/11 - 09:23]

آرش :
تو رو از کدوم ... در آوردنت مجریت کردند؟؟!!!
3   1

[1397/09/11 - 09:24]

اسماعیل :
تلویزیون جمهوری اسلامی به جای اینکه زندگی ساده و غیر لاکچری را تبلیغ کنند بدتر میگه برید کت های آنچنانی و ساعت های میلونی بخرید...
6   1

[1397/09/11 - 09:28]

احمد عزیز زاده :
چقد بد دهن، چقدر بی نزاکت، چقدر بد تیپ و چقدر بد استایل
3   0

[1397/09/11 - 09:30]

ناشناس :
نحوه پوشیدن کت استاد فراستی نازنین به شما هیچ مربوط نیست.فراستی مهربون برند نقدسینمای ایران هستند.به تو هیچ مربوط نیست مسیله شخصی مردم.به تو هیچ مربوط نیست..دخالت در مسایل شخصی استاد به تو مربوط نیست. اصلا به تو مربوط نیست سبک کت پوشیدن استاد.
4   1

[1397/09/11 - 13:11]

تنها :
متاسفم برای صدا و سیمایی که اینچنین برنامه هایی که متناقض با ادب است را بعد از یک هفته اتاق فکر تحویل مردم می دهد.
متاسفم برای مجری که معلوم نیست به چه زند و بندی وارد صدا و سیما شده
3   1

[1397/09/11 - 18:29]

دلسوز :
شماآقای مجری ای که اینقدر از انتقاد پذیری و شعور رسانه ای و فهم و احترام متقابل و ازاین سنخ ادبیات حرف میزدی هر انسان باشعور و فهیم و عاقل حالش بهم خورد از این ژست روشن فکرمآبانت و از این ادای افراد باهوش و متفکر و آدم حسابی بودن درآوردنت.
برای رسانه ملی متاسفم که افرادی مثل شما داخلش هر غلطی میخوان میکنند.
یا اشباه الرجال و لا رجال
به قول امام رحمه الله علیه : شما مردانگی اون نامردا رو هم ندارید...
3   1

[1397/09/11 - 22:55]

علی :
دروغگو کم حافظه است.
این مجری با نگاه و لحنی تحقیرآمیز برای دفاع از فیلم هزارپا به آقای فراستی می‌گه این همه مردم رفتن این فیلم رو دیدن!
این گفتگو رو از ایشون ببینید:
https://www.aparat.com/v/YUxdP
2   1

[1397/09/12 - 02:43]

عابد افشار :
متاسفم واسه همتون
جامعه ای داریم که هرکس یه جا نشسته و هرجور که دوست داره مردم رو قضاوت میکنه
کار مجری برنامه درست نبود
اما آیا کار آقای فراستی درست بود؟ طرزصحبت کردنش (باغرور ) وازبالا نگاه کردن به دیگران،توهین کردن به شعور 6میلیون آدم و....
درست بود؟
پس لااقل یذره عادل باشید
اون بالا یه خدایی بالا سرمون هست
هردو درست صحبت نکردن
الکی جبهه نگیریم
1   11

[1397/09/12 - 08:00]

Mmm :
ارش ظلی پور عشقهههههههه با این چیزا با حرف ۴ تا اشعال به درد نخور خراب نمیشه ارش جان ما همه طرفدارتیم اخه اون پیرمرد فراستی چیه تو برنامت اوردی اخه اون ادمه حرف اون ارزشش از گوه کم تره ارش عااااشقتیم همیشه پشتتیم نگران نباش❤❤❤❤
1   16

[1397/09/12 - 23:37]

محسن :
دو تا نظر اخر مال دوست هاي شماست اقاي ضلي يا ازت پول گرفتن. من از نقد چيز زيادي نمي دونم ولي به گفته اساتيد ادبيات كه نقد تدريس مي كنند تنها نقد كننده واقعي در سينماي ايران استاد فراستي هستند
2   0

[1397/09/13 - 00:03]

مجید :
این مجری حرف هم نمیزد ژست هاش نشون از بی شخصیتی و غرور بود. امیدوارم کلا ممنوع تصویر بشه تا درسی براش و امثال اون که تو صدا سیمای خراب شده کم نبودن بشه.
2   0

[1397/09/13 - 02:00]

ناشناس :
این آدم با توجه به نوع رفتارش و نحوه نشستن و حرکات و ادا و اطوارهاش به یقین می گم که ا ب .... هست. متاسفم برای صدا و سیما که محل این آداما شده
3   0

[1397/09/14 - 11:13]

علی :
من اصلا ارش ظلی پور نمیشناسم از اجراشم خوشم نیومد ولی خدایی آقای فراستی وقتی از روی فیلم ها و کارگردانا رد میشه با بی ادبی تمام و به ۴ ملیون مخاطب فیلم هزار پا توهین میکنه میگه این فیلم مستحجن وقتی میگه خسرو شکیبایی تکراریه پس حقشه دمشگرم قربونه دهنش
0   2

[1397/09/15 - 01:29]

عمو یاسر :
سلام.
۱.اینکه یه فیلم گیشه سنگینی داشته باشه که اصلا دلیل بر خوب بودن اون فیلم نیست، با این تفسیر پس یه دوره ای اکثریت میگفتند که خورشید به دور زمین می گرده و گالیله محکوم بود.
۲.اینکه استاد فراستی هم مثل اکثر سایرین بیاد و مدح و سنای فیلمهای عمدتا سخیف خارج و داخل رو بگه میشه آدم خوبه؟ خدایی از حدود ۱۰۰ فیلم سالانه ایرانی و ۱۵۰۰ تای هالیوود چنتا فیلم تراز هست؟
۳.استاد هرگز سطح نقدهایش رو متوجه اشخاص نمیکنه، بلکه اثر رو نقد میکنه، معروفترین که به فیلم کمال تبریزی گفت اثری با دیاثت فرهنگی، اما در مقابل کارگردان و سایرین به شخص فراستی توهین میکنند!!!
۴.همه میدونیم که اکثریت این اسطوره های سینمایی ما در مناظره با امثال فراستی ها که زیاد هم نشستند کم آوردند، به آرشیوها میشه مراجعه کرد، و چون جواب نقد رو ندارند و یا سوادش رو ندارند، گیر میدن که چرا فلان لغت رو بکار بردی!
۵.درباره مجری بی ادب هم که الکی الکی داره معروف میشه که همه دوستان به زیبایی نظر دادند. با اون خمیازه تصنعیش که خواست با بادی لنگوییجش به مخاطبان القا کنه که حرفهای استاد فراستی خسته کننده است. اما چقدر ضعیف
2   0

[1397/09/16 - 12:31]

ناشناس :
من کاری به نقدهای گذشته ی فراستی ندارم.اما با گفته هاش هم مخالف نیستم.اکثر فیلمهایی که تولید میشن چه کلامی چه رفتاری اونقدر سبک و مستهجن هستن که شما با فرزندتونم نمیتونید این فیلمارو ببینید.اخه به چه قیمتی؟اینکه مثلا خندمون بگیره؟تریبون پخش زنده و تلویزیون جای اینجور ضایع کردنا نیست.مثلا الان همه چیز درست و روبراه شد؟؟؟
2   0