632.4
کد خبر: 1154     20:40 1397/06/10

آنچه عیان است چه حاجت به بیان است

ریحانه پارسا از فصل دوم سریال «پدر» حذف شد

ریحانه پارسا از فصل دوم سریال «پدر» حذف شد

ریحانه پارسا - عکس شیما آذین

کندو نیوز: واکنش صفحه سریال پدر و همچنین صفحه ریحانه پارسا به اتفاقات اخیر، به‌صورت خیلی واضح نشان می‌دهد که بازیگر نقش لیلا کاملاً در فصل دوم حذف خواهد شد؛ برای مشاهده مستندات در ادامه همراه ما باشید.

like news30
    
like news33

به گزارش کندو، بعد از انتشار گسترده تصاویر ریحانه پارسا با استایلی که به مانکن‌ها و مدل‌ها شباهت داشت، حواشی گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی ایجاد شد. واکنش صفحه سریال «پدر» و همچنین صفحه ریحانه پارسا به این حواشی، خیلی واضح نشان می‌دهد که بازیگر نقش لیلا کاملاً در فصل دوم حذف خواهد شد.

 

پست معنادار صفحه سریال پدر درباره ریحانه پارسا

صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام پستی منتشر کرد که در آن تصویر ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا با این توضیح که «ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان» قرارگرفته بود. ه طرز معنی‌داری در هشتگ‌هایی که زیر این پست بود، نام ریحانه پارسا نیامده. تصویر زیر را مشاهده کنید.

 

 

حذف تصاویر مربوط به سریال پدر از صفحه ریحانه پارسا

همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است؛ بازیگر نقش لیلا تمام تصاویر مرتبط با سریال پدر را از صفحه اینستاگرام حذف کرده و تنها در یک پست که آن را «پست موقت» قلمداد کرده، به تشکر از تهیه‌کننده و کارگردان این سریال پرداخته است.

 

 

ریحانه پارسا هیچ شباهت ظاهری به لیلای سریال پدر ندارد

ریحانه پارسا در این پست، نوشته است:
«من دستِ شما را می‌بوسم
من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم
من، ریحانه پارسا دختری که از الآن تا همیشه اگر کسی می‌شناسدش به‌واسطه‌ی سریال پدر هست (این را هیچ‌وقت یادش نمی‌رود) از همین پست میگویم اگر این روزها عکسی دیده‌شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه‌های اخیر دارد بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست. صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده‌شده ندارد.»

 

 

تغییرات اساسی در فصل دوم سریال پدر

درنهایت صفحه رسمی سریال «پدر» در اینستاگرام خبر از تغییرات اساسی در فصل دوم سریال پدر می‌دهد و می‌نویسد:


«در پی استقبالی که از سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا از سوی مخاطبان شکل گرفت، فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سریال «پدر»، حامد عنقا در این زمینه اعلام کرد: خوشبختانه سریال «پدر» با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی 25 تیر تا 7 شهریور خیلی زود به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد و استقبال بسیاری از آن شکل گرفت که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

وی افزود: پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه پدر با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

تهیه‌کننده و نویسنده «پدر» یادآور شد: فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تأکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته‌شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به‌جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد. «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ابتدا قرار بود در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود و روایتگر زندگی حامد تهرانی پسر جوانی بود که اتفاقاتی سرنوشت‌ساز برایش رخ می‌دهد.»

 

 

درصورتی‌که به تصویر این صفحه دقت نمایید در بین هشتگ‌هایی که متشکل از نام بازیگران و عوامل اصلی این سریال است، نام ریحانه پارسا دیده نمی‌شود.


درنهایت باید پرسید با آن پایان‌بندی که آخرین قسمت فصل اول سریال پدر داشت، چگونه می‌توان مخاطب را باوجود حذف نقش لیلا راضی نگه داشت؟

 

انتهای پیام/#

Source: kandoonews.com
مجتبی :
خاک بر سر بی لیاقتت
41   23

[1397/06/11 - 10:48]

امیرحسین :
احمق داشتی پیشرفت می کردی و چهرت رو قشنگ و پیرو حیا و عفت نشون می دادی حالا گند زدی رفت!
46   24

[1397/06/12 - 22:33]

عباس :
حیف نقش لیلا که به همچین آدمی سپرده شده باید از سری بعد حذف بشه سینما وتلویزیون ایران شده همش ریا ودورویی
37   25

[1397/06/14 - 00:30]

نازنين :
ریحانه داشتی پیشرفت می کردی ولی غرورت نزاشت
با حیا انسان بزرگ می شود
و با بی حیایی کوچک همچنان که تو حیایت را کنار گذاشتی و از چشم خیلی ها افتادی
ان شا الله در فصل دوم دیگر نباشی
41   22

[1397/06/14 - 08:10]

مائده :
خاک بر سرت دیوونه چرا رفتی فقط میتونم بگم که برات متأسفممممممممم
22   17

[1397/07/20 - 21:02]

ص.س :
خداکنه که زودازاین رفتارزشت زننده ات برگردی بشی لیلایی همچون لیلای پدر
34   10

[1397/08/07 - 00:18]

r :
باید فرصت دیگه ای بهش داده بشه تا خودشو ثابت کنه
خانم پارسا هنوز جوونه و میتونه تو فیلم های زیادی ایفای نقش کنه
اگه تو فصل دوم سریال پدر بازی نکنه فیلم بی مزه میشه. چون ما اونو به عنوان نقش لیلا میشناسیم.

42   7

[1397/08/10 - 11:42]

احمدی :
به نظر من ریحانه فقط یه بازیگره اصلا معنی بازیگر یعنی اینکه بازی کردن یه چیزی مثل فیلمنامه ولی جبهه گیری در مقابل ایشان اصلا صحیح نیس چون آون هر جور که دوست داره می توانه باشه نه هر جور که بازی کرده و از نظرم افراد باید باشه
بازی کردنش بایدی ولی زندگیش را خودمی سازه نه نقش تو فیلمش
48   12

[1397/08/12 - 00:25]

فن سینا مهراد :
واقعا که اگه خانم پارسا حذف بشه سینا مهراد هم حذف میشه دیگه کسی نمیمونه باید بهش فرصت داد
41   8

[1397/08/12 - 16:00]

Shaghayegh :
خانوم پارسادر فیلم پدر خیلی خوب نقششون رو ایفا کردن. جای پیشرفت دارن. زندگی شخصی هر فرد به خودش ربط داره اگه قرار باشه هم زندگی فردی هم شغل قاطی بشه که دیگه فیلم نیست.نقش شخصیت فیلم رو خوب میتونن ایفا کنن.
42   5

[1397/08/16 - 23:40]

ناشناس :
اگه خانوم پارسا حذف بشن سریال خیلی بی مزه میشه
40   6

[1397/09/01 - 12:23]

ناشناس :
واقعا آدم باید تأسف خورد به چنین اشخاصی که دورو هستند وبه بنظر بنده چنین افراد بی جنبه ای که شخصیت ذهنی زیبایی که ازلیلا داشتیم رواینگونه خرابش کرده باید درسری دوم فیلم پدرحذف بشه اگه هم حضورداشته باشه مردم به چشم دیگه نگاش میکنن وحیف نقش لیلاست که به چنین فردی داده بشه
15   12

[1397/09/04 - 01:31]

سید محمدرسول :
چرا الکی موضوع بزرگ میکنید آدم دورو و شخصیت و فلان و بهمان اگر واقعأ خدا پیغمبر سرتون میشه خود خدا گفته والا اکراه فی الدین.....خواهراس خوبم برادرای محترمم هر کس شخصیتی و پوششی داره اگر من مذهبی هستم دلیل نمیشه همه به اجبار با عقاید من کنار بیان یاد بگیرم به حریم شخصی دیگران احترام بذاریم و کمتر غیبت کنیم ایشون صرفأ فقط بازیگر هستن و زندگیشون به کارش وصل نکنید خواهشأ رعایت کنیم به افکار عقاید و شخصیت همه انسانها احترام بذاریم


یاحق
41   1

[1397/09/05 - 07:25]

مهسا :
ایشون خودش مقصر بود وقتی مقایسه میکنه وقتی در معرض مقایسه میگذاره ظاهر خودش و ظاهر لیلا رو. خودش اگه نمی گفت که رحانه با لیلا فرق داره شاید اینهمه موضوع بزرگ نمیشد خوب به چه دلیل اصرار داشت که این تفاوت رو تاکید کنه روش. این یعنی خودنمایی و فکر کرده که خیلی زیباست. با گریم قیافه تغییر دادن کاری نداره. میمون هم زیبا میشه.
10   3

[1397/10/29 - 07:05]

رسولی :
سلام خانم ریحانه پارسا بااین کارت به خودتوسینما ومردم لطمه زدی،امامن ازمسئولین میخوام بهش فرصت دوباره بدن سریال پدربدون لیلای حامد معنایی نداره.خواهش میکنم پشتشوخالی نکنیداشتباه کرده امابهش فرصت جبران بدید
16   3

[1397/09/22 - 14:17]

ناشناس :
ریحانه.چراین کاروکردی دیوونه تازه داشتی یادمیگرفتی.
4   5

[1397/09/25 - 16:19]

ناشناس :
بیا برو تو اینجا چقدر خودتو میگیری با این شلوارکت....
7   11

[1397/09/27 - 18:21]

Razi :
چهار تا ادم ... اومدن نظر دادان
اینجا ایرانه
همه بازیگرا طبق فیلم نامه ای که بهشون داده شده بازی میکنند
هیچ چهره ی منفی تو سریال ها واقعا منفی نیس و بلعکس انتظارات و توقعاتتون رو کم کنید
10   6

[1397/09/28 - 16:33]

Reiyhanej :
ریحانه از سریال پدر حذف بشه خیلی ناراحت کنندس
ما ریحانه رو دوستداریم چون بازیش در این نقش خیلی خوب بوده و هست
16   3

[1397/10/02 - 15:52]

امید :
باید قسمت بعدی باشه لیلا
13   5

[1397/10/04 - 23:51]

bano :
عقاید هر کس مثه مسواک میمونه شخصیه..پس لطفا سعی کنیم مسواکمونو نکنیم تو دهن همدیگه..زندگیه خودشو دنیای خودشه دوست داره مطابق میلش بسازتشون..
به نظر من اگه خانوم پارسا تو فصل دوم بازی نکنند اصلا فیلم جذابیتی نداره..چون همه منتظرن ببینن واکنش خانوم پارسا نسبت به پیدا شدن به اصطلاح همسرشون چیه؟؟
لطفا بزارید خانوم پارسا بمونن تو فصل دوم.
16   3

[1397/10/05 - 13:29]

ایرانی :
این خانوم فقط سعی کرد خودشو به نمایش بذاره.که چی؟! ما که قیافه اصلیش رو دیده بودیم. اون با این کار به همه محجبه ها توهین کرد. یعنی پیف پیف من از اینا نیستم. من ازش بدم نمیومد ولی بعد از گذاشتن این عکسای مزخرف اگه در سری دوم بازی کنه سریال رو تماشا نمیکنم. بازیگران زیادی داریم که بی حجابن ولی بی شخصیت نیستن
3   1

[1397/10/28 - 17:07]

ناشناس :
چه ربطی داره ریحانه جان تو باید باشی در فیلم پدر اگه نباشی فیلم بی مزه می شه این همه بازیگر دیگر فیلم با حجاب بازی کردن و اما یه جور دیگر هستند اقای کارگردان بدون لیلا فیلم بازدید کننده ندارد پس بی خودی وقت تلف نکن ما همه به عشق لیلا و حامد که دوباره بازی کنند مشتاق هستیم اگه نباشد که بی فایده است البته می دونم ما فقط حرف می زنیم واگر نه هیچ کدوم از شماها عمل نمی کنید
14   2

[1397/10/08 - 15:45]

منتقد :
حرف بی معنی نزن خانوم. ریحانه جان کیلو چنده؟! این فیلم اگه فیلم شد بیشترین تاثیر و زیباییش بخاط بازی بی نقص جناب سلطانی بود و بس
4   2

[1397/10/28 - 17:14]

هانی میرزازاده :
همه ما شدیم قاضی و داریم با بی انصافی رای میدیم. به قول عارفی هر وقت خواستی قضاوتم کنین برای اندکی کفش هایم را بپوشین...... خود بنده خدا داره میگه دلیل این عکس گذاشتن ها اینه که من با لیلای سریال فرق دارم. حالا شما بگو نه چرا فرق داری. اگر تو سریال دوتا آدم میکشت باید تو زندگیش هم آدمکش میشد...... خیلی قرق سریال شدین. به قول ارسطو برق مارو ول کرد جو شمارو ول نکرد. یاحق.
12   2

[1397/10/09 - 06:54]

علیرضا طلیسچی :
زندگی هر کسی با انتخاب های او ساخته شده و جلو می رود. ما همه با هم زندگی می کنیم.
10   0

[1397/10/09 - 07:03]

Kb :
مگه هر کی تو فیلم و سریالاش چادریه باید تو زندگی خصوصیش هم اینجور باشه؟؟؟؟به شما چه ربطی داره آخه
12   4

[1397/10/10 - 16:38]

نجابت :
اتفاقا خیلی هم ربط داره. ما بیننده ها اگه نباشیم که فیلم،فیلم نمیشه و همین ریحانه خانم باید بره غاز بچرونه. اون باید متانت و شخصیت خودشو حفظ میکرد که نکرد. اینهمه پیش اومده که در سریالها حتی از نیمه مجبور شدن بعضی کاراکترها رو تغییر بدن حالا به هر دلیلی، و بیننده هم فیلم رو دنبال کرده. قطعا در این مورد هم بهانه ای برای نبود یا جایگزین کردن فرد دیگه ای بجای ریحانه وجود خواهد داشت. مثلا میتونن نشون بدن که لیلا در اتیش میسوزه و یا مثلا به یاد حامد برای دیدن محل تصادف حامد میره و در راه تصادف میکنهکه البته زنده میمونه ولی مجبور به جراحی صورت میشه و قیافه ش عوض میشه. همه اینا رو هم مثلا میشه از زبون پدر حامد به حامد بعد از پیدا شدنش گفته بشه و اصلا نیازی به حضور این خانم بی جنبه نیست که اکثریت رفتارش رو مورد انتقاد قرار دادن و صددرصد سریال با ریانه را تماشا نمیکنند . در ضمن بازی جالبی هم نداشت و خیلی جاها تصنعی بودن و ناشی گریش از کارش مشخص بود.
2   2

[1397/10/29 - 06:53]

مهربان :
ریحانه پارسا با عکس هایی بی حجابی که منتشر کرده بیشتر خواسته دیده بشه و این ممکن باعث بشه دیگه دیده نشه...
5   4

[1397/10/10 - 16:41]

سمیه مهریزی :
من کاری به رفتار متضاد لیلا ندارم و بنظر من خیلی بی انصافی است که بگیم سریال بخاطر حضور این خانم پرببینده شده .. سریال پدر اگر پر ببینده شده به دلیل حضور لیلا نبود بلکه کار کل تیم بود از نویسنده و کارگردان وانتخاب بازیگر و سایر عوامل و هنرمندانی چون خانم لعیا زنگنه و اقای دکتر مهدی سلطانی ولی رفتار متضاد خانم پارسا نشان از این بود که شخصیت ایشان تحمل بار معروف شدن را ندارد. و چقدر خوب که این افراد که مثل حباب هستن وارد این عرصه نشوند.
7   2

[1397/10/11 - 11:42]

Delaram :
جایگزین کردن شخصیت دیگه ای به جای کاراکتر لیلا با بازی خانوم ریحانه پارسا کیفیت فیلمو پایین میاره.چون ماهمه لیلا رو با ریحانه پارسا میشناسیم.نمیشه از وسط راه نظر عوض کرد.درسته که هنرمندای ما آزادی رو بابرهنگی اشتباه میگیرن ولی تاوانش رو مردم نباید بپردازه.فیلم بدون بازی ریحانه پارسا بی مزه میشه.ایشون نقش آفرینی خوبی توی این نقش داشتن
8   0

[1397/10/17 - 02:44]

ناشناس :
به هر حال این سریال از یک محبوبیتی برخوردار شده و این هم به خاطر بازیگران و داستان فیلم است اگر قرار است بازیگرانش نباشند بهتراست پول بیت المال را حرام نکنید
7   0

[1397/10/17 - 02:45]

محمدرضا :
به نظر من اگر لیلا از فیلم حذف بشه فیلم به طور کامل بی معنا میشه وباید در این فیلم بازی کنه
9   0

[1397/10/17 - 16:08]

یک دوست :
هرشغلی درجامعه رسالتی بردوش داره وقتی کسی تصمیم به شغلی میگیره بایددرچهارچوب قوانین اون عمل کنه متاسفانه درجامعه اسلامی این رسالت فراموش شده واگثرا فقط بفکر معروفیت و پول هستن.یک هنرپیشه مثل یک معلم یا روحانی مبلغ است درراستای نشرمسائل فرهنگی و دینی واجتماعی.
3   0

[1397/10/25 - 06:51]

الهه :
خیلی مردم ایران مردم بیش از حد احساسین بدلیل اینکه این خانم بازی کرده دلیل نمیشه تو زندگیه واقعی اینجوری بشه با همین رفتار احساسیتون مملکتو داغون کردین بجای درست کردن بقیه و دخالت توی زندگیه شخصی رفتارای خودتونو درست کنین اینا بدونین ک همه ادما بیست نیستند
4   1

[1397/10/25 - 21:20]

ناشناس :
کاش همه بازیگر اونی باشند که توفیلم هستند نه جدا از چهره تلویزیون خیلی ها الگو شون شده ولی بعضی بازیگرها ولی ما فقط دنبال پوچیات هستند.
1   0

[1397/10/26 - 21:46]

Fateme :
ببخشید قصد بی احترامی ندارم ولی واقعا برای بعضی از نظر دهنده ها متاسف شدم ... آقا حالا یکی اومده تو ی فیلم بازی کرده حالا ما باید بهش دستور بدیم پاشو نماز بخون چادر سرت کن این کارو کن و اون کارو کن ؟؟؟ ولی به نظر من انقدرم دخالت تو زندگی مردم از بی شخصیتی و بی شعوریه... شما هر وقت تونستی خودتو درست کنی بعد بیا به بقیه نظر بده ، حالا اون طرف هر کی که میخواد باشه چه لیلا باشه چه ریحانه پارسا باشه...
3   0

[1397/11/03 - 23:36]

ستایش :
کاملا باهات موافقم کاش همه اینجوری فکر میکردن...
1   0

[1397/11/21 - 17:20]

سءو ها جون :
لیلا باید باشه
به شما چه کی چی کار میکنه مگه شما خدا هستید مردم رو قضاوت میکنید.
1   0

[1397/11/12 - 14:08]

علی :
الان شماها مطمئن هستین لعیا زنگنه و خیلی های دیگه درزندگی شخصی چه کارهایی انجام میدن؟ پارسا سنی نداره واشتباه واسه همه پیش میاد
1   0

[1397/11/15 - 11:26]

حجازی :
از نظر من اگه ریحانه پارساا از فیلم بره فیلم خیلی مسخره میشه و من و تمامی بینندگانشون رو از دست میدن چون ما از اول فیلم ریحانه پارسا رو دیدیم نمیشه که ادمش عوض بشه
از نظر من ریحانه پارسا بمونه وگرنه این فیلم خیلی بی معنی میشه و تمامی بینندگانش رو از دست میده یکیش خود من
لطفا کارگردان عزیز اقای توفیقی و تهیه کننده ی محترم اقای عنقا رسیدگی کنن
با تشکر
1   0

[1397/11/19 - 19:49]

ناشناس :
لطفاااااا بگذارید خانوم پارسا در فصل های بعدی باقی بمونهه

لطقاااا لطفاااااا عاجزانه ازتون خواهش میکنم
1   0

[1397/11/19 - 19:53]

ناشناس :
لطفاا بگذارید خانوم پارسا بمونههه
1   0

[1397/11/19 - 19:54]

Asal :
زندگی شخصیه خودشه ...هر جور دلش بخواد میتونه رفتارکنه اگر بازیش در سریال مشکل داشت اونموقع میتونستیم از بازیشون انتقاد کنیم اگ این وقتی ک صرف مسخره کردن پوشش فلان بازیگر و اخلاق یه بازیگر دیگه میکنیم صرف فکر کردن ب رفتار و اشتباهات خودمون میکریم دنیا جای قشنگتری میشد
1   0

[1397/11/24 - 22:32]

capcha
    پر بحث ها ...
    وریا غفوری احضار شد؛ پرسپولیسی‌ها حمایتش کردند

    از علیرضا جهانبخش تا شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی

    وریا غفوری احضار شد؛ پرسپولیسی‌ها حمایتش کردند

    آخرین نظر4

    ناشناس1 : ما در ایران آزادی بیان داریم، اما آزادی پس از بیان نداریم

    مایکل جکسون با سریال لحظه گرگ و میش از تلویزیون ایران سر درآورد (فیلم)

    اتفاقی که تقریباً بی سابقه است

    مایکل جکسون با سریال لحظه گرگ و میش از تلویزیون ایران سر درآورد (فیلم)

    آخرین نظر3

    زهرا فاطر : این همه جنبه رو ول کردید دنبال چی می گردید. اینجاست که میگن دنبال زیر بغل مار می گردید.
    والا ما غیر از غرغر از بعضی ها و خراب کردن تلوزیون چیزی نشنیدیم. یه بار هم تشکر کنید در کنار انتقادهای سازنده تون.
    تا حالا شده خستگی رو از تن یک سری از آدم ها با گفتن خدا قوت بر طرف کنید. اول تشکر کن بابت زحماتی که می کشن بعد انتقادت رو هم بکن.
    ولی انصافا داستان این سریال بسیار جذاب و متن های قوی دارد. من کارشناس نیستم ولی یک تاریخ شفاهی رو داره که تا به امروز توضیح می ده. مخصوصا اون قسمت هایی که از آدم های قبل جنگ و تغییر آنها بعد جنگ صحبت می کنه . عین واقعیتن ...
    من الله التوفیق

    قطعه جدید محمد معتمدی (پاییز) برای سریال لحظه گرگ و میش (دانلود و فیلم)

    قطعه جدید محمد معتمدی (پاییز) برای سریال لحظه گرگ و میش (دانلود و فیلم)

    آخرین نظر2

    مهشاد : عااااااااالی
    بی نظیر حرف نداره

    واکنش تند خانم بازیگر به هجوم مردم برای خرید گوشت یخ زده (فیلم)

    فیلمی که از دیروز ترند صفحه های اجتماعی شد؛

    واکنش تند خانم بازیگر به هجوم مردم برای خرید گوشت یخ زده (فیلم)

    آخرین نظر1

    ناشناس : واقعا راست میگه
    اما متاسفانه کو گوش شنوا